Балетска школа Димитрије Парлић
Преузето са https://jpd.rs/

Израђен је у оквиру пројекта „Јавно-приватни дијалог за развој” који спроводи НАЛЕД у сарадњи са Републичким секретаријатом за јавне политике, а подржава Америчка агенција за међународни развој (УСАИД).

Приручник је писан током кризе изазване вирусом корона, што ће објаснити фокус аутора на дигиталне алате, а с намером да издвојимо оне који се могу лако применити и бесплатно користити. Иако смо решени да у овом приручнику дамо што више практичних савета о томе како да започнете, организујете и оцените пројектну наставу, желимо такође, сажето, у уводу, да кажемо неколико речи о томе које су предности овог облика наставе.

Историја развоја формалног образовања уско је пратила индустријске, а у новије време и технолошке револуције. Друга технолошка револуција, која се везује за половину 19. века и прве деценије 20. века, осим струје, телефона и телеграфа донела је обавезно основно и побољшала средњошколско образовање. Међутим, систем образовања увек је креиран у складу са временом и потребама индустрије тог времена. Тако је и друга индустријска револуција тежила томе да створи узорног грађанина, али пре свега радника на траци. То само по себи није никакво зло, јер су основни циљеви образовања били и остали исти: младима треба дати знања и вештине неопходне за живот и рад, помоћи им да се остваре и буду активни чланови друштва.

Поставља се питање: да ли образовни систем који је био прилагођен том времену и за потребе таквог тржишта рада и даље одговара потребама појединаца који живе у модерном, дигиталном добу и образују се, не за трећу, већ за четврту индустријску револуцију?

Преузмите и упознајте се са приручником за пројектну наставу и наставу на даљину.